Saturday 29 November 2014

One Direction in acapella or acoustic - One Direction en acapella ou acoustique

Lately I have been listening to ( almost ) all One Direction song in acapella or acoustic !

I loved them so I wanted to share it with you :) 

there is You & I :


there is What Makes You Beautiful : 


there is Story Of My Life :


this is Best Song Ever : 


this is Irresistible :


this is Rock Me 


there are loads more but I won't ( and I can't ) put them all !! 

but theses ones I really had to put !

this is Steal My Girl :


and Night Changes :


tell me wich one is your favourite ! :) 

******************************************************************

dernièrement j'ai écouté ( presque ) toutes les chansons des One Direction en acapella ou en acoustique !

je les ai adorées alors je voulait les partager avec vous :)

voilà You & I :

là c'est What Makes You Beautiful :

là c'est Story Of My Life :

ça c'est Best Song Ever :

ici c'est Irrestible :

là c'est Rock Me :

il y en a encore pleins mais je vais pas toutes les mettres ( de toutes façon je ne pourrais pas !! )

mais celles si je devais absolument les mettres !!

là c'est Steal My Girl :

et la Night Changes :

dites moi laquelle est votre préférée !! :)

No comments:

Post a Comment