Sunday 21 June 2015

new shoes ! - nouvelles chaussures !

lately I went shopping into town with my childhood best friends, and with my mum so this is what I bought :

I bought this floral hair band with my friend : 


this is what it looks like on : 



then when I went with my mum, she bought me two pairs of Vans because there was a special offer !!

there is the first pair : 



they are my dream Vans !! firstly because Louis (out of One Direction) has got the same ones secondly because Joe Sugg (one of my favorite youtubers) has got the same and thirdly because my closest internet friend had the same ones too !! it's the plain black ones : 



and this is the second pair I got ! they are also black but they have got some little grey details on them :



the back of the shoe is grey too !



I've got some other Vans as well (a blue pair and a pink pair)  but I couldn't really wear them with everything ! but I LOVE the four pairs I have !! 

*******************************************************
dernièrement je suis allée faire les magasins en ville avec ma meilleure amie d'enfance, et avec ma mère donc voilà ce que j'ai acheté :

j'ai acheté cet élastique a fleur avec mon amie : 

voilà a quoi il ressemble porté :

puis je suis allée avec ma mère, elle m'a achetée deux paires de Vans car il y avait une offre spéciale !! 

ici c'est la première paire : 

ce sont les Vans de mes rêves !! premièrement parce que Louis (des One Direction) a les même, deuxièmement car Joe Sugg (un de mes youtubers préféré) a les même et troisièmement car ma meilleure rencontre virtuelle a les même aussi !! ce sont les noir uni : 

et voilà la deuxième paire que j'ai eu ! elles sont noire aussi mais il y a des détails gis dessus : 

le derrière de la chaussure est gris aussi : 

j'ai des autres Vans aussi (une paire bleu et une paire rose) mais je ne pouvais pas vraiment les mettre avec tout ! mais j'ADORE les quatre paires que j'ai !! 

2 comments:

  1. da da da da da da da da da da .... here comes Bod .. and Aunt Flo !! ;-)

    ReplyDelete
  2. that's not funny anymore mum :') ;))

    ReplyDelete