Tuesday 28 July 2015

a lovely book ! - un livre merveilleux !

about 10 days ago I got this book, "Life With A Sprinkle Of Glitter" written by Louise Pentland (SprinkleOfGlitter on Youtube) ! I received it at the same time as Tanya's one, I couldn't wait to go to be able to read it ! 

The book is seperated in four main parts, and then in each part there are a couple of chapters and in these chapters are different subjets ! The pictures in the book and the font really makes you want to read more and more of it ; the things I like the most about the book are the photos and the little details that change it all (Zoe's fizzbars in the beauty bit, little strawberries in the cooking bit, etc...) : 


I really thought this said "Liam Payne" but then discovered it said "Liane Payne" !


***************************************************************
Il y a environ 10 jours j'ai eu ce livre, "Life With A Sprinkle Of Glitter" écrit par Louise Pentland (SprinkleOfGlitter sur Youtube) ! Je l'ai reçu en même temps que celui de Tanya, j'avais hâte de pouvoir le lire ! 

Le livre est séparé en quatre parties, et après dans chaque partie il y a plusieurs chapitres et dans ces chapitres il y a différents sujets ! Les images dans le livre et la police d'écriture donne vraiment envie de continuer de lire ; les choses que je préfère au livre sont les photos et les petites détails qui changent tout (les "fizzbar" de Zoe dans la partie sur la beauté, des petites fraises dans la partie sur la cuisine, etc...) : 

Pendant une seconde j'ai vraiment cru que c'était écrit "Liam Payne" mais après j'ai découvert que c'était "Liane Payne" ! 

No comments:

Post a Comment